Chcesz zorganizować swoją pracę bez wysiłku i tracenia czasu? Pobierz niezbędnik do obsługi klienta i planowania zadań!

Czy chciałbyś raz, a porządnie zorganizować swoją pracę i nigdy więcej nie funkcjonować bez planu? Z moim wsparciem, możesz to zrobić!

Po czym poznać, że potrzebujesz pomocy w organizacji swojej pracy?

  • Nie potrafisz planować i nie wiesz, jak dobrze się za to zabrać.
  • Nie wiesz, jak zorganizować swoje działania na Instagramie.
  • Robisz notatki w kilku miejscach naraz, przez co sam się w nich gubisz.
  • Nie pamiętasz, o czym rozmawiałeś z klientami i często musisz szukać odpowiedzi w mailach.
  • Nie masz rozpisanej strategii sprzedaży i działasz po omacku.
  • Nie wiesz dokładnie, ile zarabiasz i na co przeznaczasz swoje pieniądze.
  • Potrzebujesz miejsca, w którym będziesz mógł zaplanować spotkania z klientami i zapisać sobie najważniejsze informacje z waszej rozmowy.

Dzięki niezbędnikowi do obsługi klienta i organizacji pracy raz na zawsze pozbędziesz się chaosu! Zobacz, co możesz dzięki niemu zyskać:

  • Stworzysz miejsce, w którym będziesz mógł zaplanować wszystkie swoje zadania i projekty.
  • Stworzysz strategię działania na Instagramie i harmonogram publikacji treści.
  • Zbierzesz wszystkie najważniejsze notatki z kursów online w jednym miejscu.
  • Stworzysz bazę kontaktów i kalendarz do umawiania spotkań z klientami.
  • Założysz panel pracy dla każdego klienta.
  • Dokładnie zaplanujesz drogę, jaką musi przejść klient, aby zakupić oferowane przez Ciebie produkty lub usługi.
  • Sprawdzisz wydajność i rentowność swojej pracy.
  • Stworzysz raporty finansowe i poznasz wysokość swoich przychodów oraz wydatków.

Niezbędnik do obsługi klienta i planowania zadań to funkcjonalne i skuteczne rozwiązanie, które pomoże Ci zorganizować i zaplanować wszystkie działania w Twojej firmie.

Konsultacje online

Prosty i funkcjonalny panel do prowadzenia konsultacji online i udostępniania materiałów ze szkoleń swoim klientom.

Budżet finansowy

Budżetowanie rocznych oraz miesięcznych przychodów i wydatków, a także pełne raportowanie finansowe.

Obsługa klienta

Planowanie szans sprzedaży oraz budowanie bazy klientów.

Produkty online

Planowanie i tworzenie kursów online, ebooków oraz konsultacji online.

Rozwój i edukacja

Zarządzanie biblioteką materiałów edukacyjnych oraz planowanie przestrzeni na swój rozwój.

Instagram

Tworzenie contentu na swój Instagram oraz przygotowanie postów tematycznych i sprzedażowych.

Dlaczego powinieneś skorzystać z tego szablonu?

Oszczędność

Korzystasz z gotowego systemu, który masz na własność. Nie ma tu żadnych ukrytych opłat czy abonamentów.

Elastyczność

Możesz dowolnie edytować system dodając do niego nowe funkcje i modyfikując wszystkie dostępne elementy.

Pełna kontrola

Tylko Ty masz dostęp i pełną kontrolę nad funkcjonalnością systemu.

Boisz się, że korzystanie z systemu jest skomplikowane?

Nie potrzebnie! Szablon jest bardzo prosty w obsłudze, nawet dla osób, które uważają się za „antytechniczne”.

Jeżeli potrafisz odpalić komputer i uruchomić materiał wideo to masz wszystko, czego potrzebujesz, aby korzystać z niezbędnika.

Dodatkowo otrzymasz materiały wideo z dokładną instrukcją konfiguracji i obsługi szablonu krok po kroku.

Kilka słów o mnie

Nazywam się Marcin Zelek i jestem twórcą szablonów do organizacji pracy zdalnej oraz systemów CRM opartych o aplikację Notion.
Na swoich mediach społecznościowych dzielę się praktycznymi wskazówkami w zakresie obsługi Notion.
Podczas mojej 15-letniej pracy w korporacjach i na stanowiskach kierowniczych, nauczyłem się, jak produktywnie zarządzać sobą w czasie. To właśnie na etacie zdobyłem doświadczenie w zakresie organizacji pracy i planowania zadań, którym chcę podzielić się teraz z Tobą.
 
W połączeniu z doskonałym narzędziem, jakim jest Notion, stworzyłem wiele systemów i szablonów, które wspomagają procesy oraz działania w budowaniu biznesu online, a także w organizacji spraw prywatnych.
 
Moją misją jest pomaganie przedsiębiorcom takim jak Ty w rozwoju ich biznesów online. Robię to, przygotowując dla nich gotowe rozwiązania w postaci systemów CRM do pracy indywidualnej oraz zespołowej.
Nazywam się Marcin Zelek i jestem twórcą szablonów do organizacji pracy zdalnej oraz systemów CRM opartych o aplikację Notion.
Na swoich mediach społecznościowych dzielę się praktycznymi wskazówkami w zakresie obsługi Notion.
Podczas mojej 15-letniej pracy w korporacjach i na stanowiskach kierowniczych, nauczyłem się, jak produktywnie zarządzać sobą w czasie. To właśnie na etacie zdobyłem doświadczenie w zakresie organizacji pracy i planowania zadań, którym chcę podzielić się teraz z Tobą.
 
W połączeniu z doskonałym narzędziem, jakim jest Notion, stworzyłem wiele systemów i szablonów, które wspomagają procesy oraz działania w budowaniu biznesu online, a także w organizacji spraw prywatnych.
 
Moją misją jest pomaganie przedsiębiorcom takim jak Ty w rozwoju ich biznesów online. Robię to, przygotowując dla nich gotowe rozwiązania w postaci systemów CRM do pracy indywidualnej oraz zespołowej.

Do kogo kierowany jest Niezbędnik?

Wirtualne asystentki

Szablon ten pozwoli Ci w prosty sposób zarządzać wszystkimi zadaniami oraz projektami (indywidualnymi oraz zespołowymi). Dzięki niemu zapiszesz ważne dokumenty i pliki w jednym miejscu, a także zbudujesz funkcjonalną bazę kontaktów.

Przedsiębiorcy

Dzięki niezbędnikowi będziesz mógł w jednym miejscu zaplanować wszystkie zadania i ważne projekty. Stworzysz miejsce do zarządzania szansami sprzedaży, planowania budżetu i wiele więcej.

Freelancerzy

Niezbędnik pomoże Ci w budowaniu biznesu online, marki osobistej w mediach społecznościowych i stworzeniu produktów cyfrowych. W szybki i wygodny sposób zorganizujesz sobie pracę, zaplanujesz content do social mediów i przygotujesz kampanię sprzedażową.

Co zawiera system:

1. Planowanie zadań i zarządzanie Instagramem

  • Planowanie zadań, projektów indywidualnych oraz zespołowych.
  • Narzędzie do planowania treści i contentu na Instagram.
  • 200 pomysłów na posty.
  • Generator nagłówków.
  • Schematy tworzenia postów.

2. Planowanie przestrzeni na swój rozwój

  • Mierzenie produktywności w nauce.
  • Biblioteka materiałów edukacyjnych.
  • Notatnik.
  • Statystyki wydajności.

3. Obsługa klienta

  • Baza kontaktów.
  • Planowanie szans i etapów sprzedaży.
  • Planowanie kampanii sprzedażowej krok po kroku.

4. Planowanie budżetu

  • Podział kategorii ze względu na wydatki.
  • Planowanie przychodów i wydatków.
  • Raporty dzienne, miesięczne oraz roczne.
  • Planowanie oszczędności i inwestycji.

5. Planowanie i zarządzanie konsultacjami online

  • Planowanie konsultacji online.
  • Narzędzie do przygotowania notatek ze spotkania.
  • Panel dla klienta, w którym będzie wykonywał zadania oraz notatki.
  • Kalendarz do planowania spotkań.

Zobacz, co mówią klienci na temat moich produktów i usług!

Zorganizuj swoją pracę bez wysiłku i tracenia czasu. Pobierz niezbędnik do obsługi klienta i planowania zadań!

Często zadawane pytania:

Tak. Do szablonu dołączony jest materiał z instrukcją obsługi krok po kroku.

Nie. Aby korzystać z szablonu wystarczy Ci wersja bezpłatna.

Tak. Zaraz po zakupie otrzymasz informacje jak pobrać fakturę.

Dostęp do szablonu otrzymujesz dożywotnio, bez żadnych miesięcznych subskrypcji.

Ze względu na rodzaj produktu, szablony nie podlegają gwarancji zwrotu. W momencie zakupu, szablon otrzymujesz na swojego maila, gdzie nie mam możliwości zablokowania go w razie zgłoszenia reklamacji, co oznacza, że otrzymujesz go na własność. Dlatego przed zakupem najlepiej zapoznać się z dokładną informacją dotyczącą szablonu na stronie produktu.

Scroll to Top